Bakgrunn

lørdag 4. juni 2011

Just Magnolia, week 110

Denne uken var det månedens utfordring hos Just Magnolia, og her var alt lov, samt man kunne velge om man ville ha på bånd. Jeg ville ikke;) Jeg har med et av de nye Mangoliastemplene, herlig ikke sant?
Arkene er fra Maya Design, hjørnepynten fra Nille. 
Rosene er fra Wild  Orchid Crafts. 
Rammen er fra Kort & Godt. 
Bokside fra en samlebok.


Jeg har brukt Distress til å male henne med. Begynner å bli tryggere og tryggere med det, og syntes det er kjempekjekt. Ikke er det veldig vanskelig heller, jeg er tilvanlig langt i fra en maler! Nå syntes jeg riktignok fargene blir litt blasse på bilde, jeg er heller ikke noe god fotograf...


'Gratulerer med dagen'-trykket har jeg fått av Renate (Scrappegal Sørlending). Tusen takk:) 

1 kommentar:

  1. Ååååhhh, så nyyydelig kort!!!!! :D
    Heldig mottager da! :)
    Nåååwwh, så skjønn du er som referer til meg, hehe... :)
    Må bare si en gang til at jeg digger dette sarte kortet ditt! Nyyydelig!
    Og ja, du er blitt KJEMPEFLINK til å fargelegge! De duse fargene passer jo PERFEKT til resten av kortet!

    SvarSlett