Bakgrunn

søndag 22. mai 2011

En LO jeg laget etter en skisse jeg fant inne på The Color Room. Den ble tolket ganske bokstavlig, og var ferdig på under halvtimen. Deilig å alt bare funker og alle restenpapirene som ligger på pulten bare passer sammen. Jeg syntes hvertfall det;) Jeg ser nå at bildet ikke er det beste, fargene er klarere i virkeligheten, og kraftkartongen er mer kraftfarget ;)


Mønsterarkene er fra Grafic 45, og jeg har fått dem i premie fra Modesty. Samme med båndet. 
Bokstavene er October Afternoon, også har jeg brukt dymo. 
Rub-on-hjerte vet jeg ikke hvor er i fra, tipper Melissa Fances (?).
Bildet ble tatt i Elisabehts konfirmasjon av Terese:)

1 kommentar:

  1. først, tusen takk for koselig kommentar hos meg i min blogg....og så har jeg jo kost meg litt her hos deg i din blogg også....mye flott du lager.....kommer nok innom snart igjen vettu.. :o)

    SvarSlett