Bakgrunn

mandag 6. juni 2011

So Cute Sketch #5

Her er mitt bidrag til TJSC's nyeste skisse. Jeg likte den med engang, og satt meg rett ned å lagte et kort:) 
Kortet er til ei bloggvenninne, sammen med en pakke som er i postens hender. 
Av og til trenger man litt oppmuntring!
Jeg vil tro hun hadde fått det i posten i dag, så da våger jeg meg til å legge det ut :)

Har brukt papirer fra Primas Reflections, 
bølgepapp (som jeg har nok av etter flyttingen) 
og en ugle jeg fikk en premie fra TJSC for ikke lenge siden:) 
Trykket har jeg fått av søsteren min.


6 kommentarer:

  1. Hehe, artig kort, og for ei søt ugle! Heldig bloggvenninne du har!

    Takk for at du deltar hos TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  2. Jippi!!!!! Dette landa i min postkasse igår, sammen med en pakke blomster!!!! :D :D :D
    Første gang jeg har fått pakke/gave fra en scrappevenninne! :)
    TUSEN TAKK!!!!! Så heldig jeg er!!!! <3

    SvarSlett
  3. Så snill du er da :) Og for et flott kort du har scrappet. Liker så godt det enkle oppsettet som sier så mye. Ugla og stempeltrykket er så fint i seg selv:)
    Tusen takk for at du deltar hos oss.

    Ha en fortsatt fin kveld!!
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  4. kjempeflott kort med en herlig ugle på. jeg digger ugler.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. så tøft med den uglen, herlige farger

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, og som helt sikkert gledet mottakeren! Er så glad i det enkle, for det "sier" så mye.

    Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett