Bakgrunn

tirsdag 13. september 2011

TJSC Scetch # 8

Denne helga har jeg vært på Scrapperally, og det har vært utrolig kjekt og lærerikt! Ble ikke noen kurs på meg, men jeg har kost meg veldig masse med scrapping og kortlaging, prating og mye morro! Jeg har truffe nye folk, truffe igjen folk jeg har truffe før og blitt inspirert til å prøve nye ting. Akkurat slik det skal være på treff :D

Før jeg skal vise dere hva jeg har laget på treff må jeg, for å rekke fristen, legge ut noen LO'er jeg laget forrige uke til skissen inne på TJSC. Jeg har på første LO speilvendt skissen, håper det går bra! Har også prøvd meg på en stil jeg ikke ofte prøver meg på.


Jeg klarer dessverre ikke å få lagt ut dette bilde rett vei. Det bare snur seg. Det får så heller være. 
Arkene er alle fra Pion. 


Jeg har den siste tiden kost meg med å lage litt dybde på LOene, noe denne LOen har fått merke. 
Den slipper dermed å måtte dele plastlomme med en annen;)

---------------------------------------
Den neste LOen jeg laget til skissen er denne. Den, sammen med den neste, er nærere "min" stil. 




Denne LO'en viser de første dagene Mimmi bodde hos oss. Hun var veldig redd, 
og satt stort sett bare oppe i vinduet på rommet "sitt". Etterhvert begynte hun å komme ned når Rusken var ute, men det tok veldig lang tid før de begynte å omgåes hverandre. I dag "tåler" de hverandre ganske godt, og sover gjerne noen meter fra hverandre. 

Her under spisebordet som vanligvis er Ruskens soveplass. 

----------------------------------------
Den siste LOen er med bilder som ble tatt i konfirmasjon i vår. Lille LM som er ei skikkelig pappajente:)





4 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget!
    Likte VELDIG godt den øverste LO'en din!
    Elsker at du bygger litt lag på LO'ene dine!!!! :) :) :)

    SvarSlett
  2. WOW!!! Er alle disse LOene til vår skisse. Du aner ikke hvor kry jeg blir nå. # fantastiske LOer, og så artig at du har scrappet 3 så forskjellige i stil og uttrykksform.
    Jeg tenkte først å si at den øverste er min favoritt med alle lagene og den stemningen den gjennskaper. Men så er det fagene og de herlige blomstene på MimmiLOen. Og så er det den sjarmerende og fargeglade LOen med Lille LM da :)
    Tusen takk for at du scrapper med oss :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. Så utrolig kjekt at du har blitt inspirert til å lage 3 Loer:-) de ble utrolig skjønne<3 takk for dine bidrag:-)

    SvarSlett
  4. 3 kjempeflotte LOer du har lagd, og alle like flotte men skikkelig forskjellige.
    elsker fargene og stemningen på prekestolenLOen din.
    takk for dine bidrag. klem pia

    SvarSlett