Bakgrunn

torsdag 15. september 2011

Scrapperiket #35

Jeg var som jeg nevnte tidligere på treff i helga. Det var veldig kjekt, og her er et utvalg stemningsbilder :) Som jeg sa tidligere, jeg gleder meg alt til neste gang:)


 Linda koser seg med utfordringen hun fikk fra Scrappehuset!
 
 Vibeke

Tatt nedover bordet hvor jeg satt.

---------------------------------------------
Så over til dagens prosjekt som er min løsning til Scrapperikets utfordring #35. Det er langt utenfor min stil, men likevel så meg i oppsett og pynting:) Jeg har brukt både kantpunch og sommerfulgelpuncher.


Ark er i fra BoBunnys Gabrielle.
Filmstripe fra TH.


 Jeg har forelsket meg helt i sommerfuglene fra Martha Stewart. 
Spesielt de små.


Renate (SS) hadde teip i riktig farge, og jeg var så heldig at jeg fikk låne litt.
Digget den lyse med skrift på (under bokarket)!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO. Likte veldig godt hvordan du har krøllet arkene.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Herlig LO :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår!
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Hjelp, for et bilde du har tatt av meg da.... :S hehehe...
    Men det var et veldig kjekt treff!

    Og det er en nyyydelig LO du lagde! :D Sart og flott i fargene!

    SvarSlett