Bakgrunn

tirsdag 3. januar 2012

Med historie i veggene

Her er nok en LO med bilder fra Collosseum. Jeg elsker mange av de bildene som ble tatt der, og det gledet meg virkelig at jeg ikke hadde scrappet de alle fra før. 
Her er nok en LO med bruk av rester. Til og med det største arket bakerst hadde jeg brukt deler av tidligere. Er ganske stolt over meg selv. Av de siste 12 LOene er minst 7 av de laget på rester! 
Nok en gang er det blåfargen som dominerer, og sommerfugler, det må man ha:) 

Deltar på utfordringer hos:
- Scrapperiket (minst to forskjellige mønsterark)
- ScrapAlong (Anything goes)



Minst to av disse arkene er fra serien Twig. Angrer så jeg ikke kjøpte dobbelt opp av den serien, så jeg har brukt hver minste lille bit av alle de arkene! Heldigvis, kommer de i vinterfarger nå!


Denne uka komme det en storm av innlegg, 
jeg har scrappet en del i ferien, og det får bloggen nyte:)

Hei då:)

5 kommentarer:

  1. Så lekker LO, flott bilde. Det er deilig å få brukt opp litt rester ja...
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.
    Godt nytt år.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO!
    Utrolig stilig bilde!


    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Riktig fin LO du har laget :)
    Og fin bruk av forskjellige mønsterark!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Flott LO du har laget! Lekre farger og mønsterpapirer du har brukt her!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  5. Lekre ting du lager.
    På bloggen min har jeg noe til deg som jeg håper du vil ta imot:)
    Synes du fortjener en Liebster

    SvarSlett