Bakgrunn

fredag 19. august 2011

So Cute Colors # 8, Frøyland

Denne gangen er det LO'en jeg laget til TJSC' pastellutfordring jeg skal vise frem. Den også laget på minitreffet hos Scrappegal Sørlending. 
Arkene jeg har brukt fikk jeg av SS, hun vil ha litt brukt opp;)
Blomstene har jeg kjøpt av SS for et års tid siden, 
kaffeservietten er fra LYB, teip fra TH,
og resten er litt diverse. 

For de som ser veldig godt har jeg på det rosa semplet svakt med Hero Arts bakgrunnsstempel for å matche det grønne arket. 
Tilslutt, bildet har Kjetil tatt. Utsikt fra soverommet vårt:)


3 kommentarer:

  1. Så vakkert og den lyser en stemning som fanger meg helt. Nydelig pyntet med blomstene og alt er bare så gjennomført.
    Tusen takk for at du scrapper med oss :)

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. denne ble nesten litt trolsk ;o)
    elsker fargene og oppsettet med tapen og de herlige blomstene.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!!!!! :)
    Denne er rett og slett vakker!!!!! <3
    Det har vært koselig å ha deg her, snuppa! Vi koste oss masse!

    SvarSlett