Bakgrunn

søndag 14. august 2011

Alt vi så var tåke

Alt vi så var tåke! Vi var på vei til Prekestolen, og turen var egentlig preget av tåke. Vi så rett og slett ikke så veldig mye før vi begynte nedturen, og der var det jo egentlig ikke så mye å se. Dette bildet ble tatt for å vise litt av tåkehavet. Forran oss gikk det en gruppe personer, kan du se dem? LO'en er en lift til en utfordring hos Challenge Me Happy. Jeg ble utfordret av Scrappegal Sørlending til å delta der, så da måtte jeg jo det:) Har vært på scrappetreff der i helga, og har produsert masse til mange forskjellige utfordringer, flere innlegg kommer!


Sommerfulgene og borden er laget med de nye MS-punshene mine. Kjempefornøyd! Restepapirer er brukt. Teipen fikk jeg en bita av av SS, og journalingstagen jeg har brukt har jeg fått fra aakre (Line) en gang .

4 kommentarer:

  1. Så koselig med scrappetreff!! Gleder meg til å se alt dere har laget:)
    En kjempeflott LO du har laget. Likte så godt harmonien i den jeg :)

    SvarSlett
  2. Vilket underbart foto! Snyggt liftat!

    SvarSlett
  3. Denne blei asså såå stilig! :) Enda flottere i virkeligheten!!!! <3
    Ja, det var et KJEMPEKOSELIG mintreff, bare oss to, god mat, god stemning og masse scrapping og skravling!!! :)

    SvarSlett
  4. Looove the photo, and the LO looks fab! Thanks for playing!

    SvarSlett