Bakgrunn

torsdag 21. juli 2011

Ja, jeg har scrapper!

Og jeg har egentlig gjort mye av det i sommer. Jeg liker bare ikke å ta bilder + legge de inn på pc. Det er så ufattelig kjedelig! Her er uansett en av flere LO'er jeg har laget. Den er svært enkel, med fokus på tekst og bilder. Den er laget til en av sommeroppgavene inne på Scrapbookexpress.

En formiddag jeg satt ute å leste på fremsiden, kattene vimset rundt meg, og jeg prøvde å ta noen kule bilder av dem. Jeg syntes det ble noen rare flekker på kameraet når jeg kikket på bildene, kikket opp, og der sto det ei søye med to lam. Hehe, du vet du bor på landet når det kommer sauer på besøk:)



Om  noen forresten vet hvor jeg kan få tak i flere av de små klipsene jeg har brukt oppe i høyre hjørne vil jeg gjerne høre om det! Jeg bruker de til å holde teksten på plass på baksiden. Har så liten plass på LOene at jeg syntes det er en fin måte å få med historien på :) Håper noen kan hjelpe meg!

1 kommentar:

  1. Flott LO! :) Morro at du deltar hos oss, og at du får scrappet!!! :)
    Hehehe, artig at sauene kommer på besøk! :D hihihihi!

    SvarSlett