Bakgrunn

lørdag 30. april 2011

Morro med oppstilte bilder:)

Bilder tatt ved konfirmasjonen til kusina mi. Vi fant ut, i en ledig stund, at vi skulle ta noen bilder av oss tre søstrene, pluss Kjetil da, som også skulle få lov til å være med:)

Jeg har prøvd å få LOen til å preges av at vi alle har bunad på oss, med metallpynt som minnet meg om bunadspynten. LOen ble laget til DT-konkurransen inne på Scrapbookexpressen. 
Jeg har brukt: 
- papirer fra BG. Nydelige syntes jeg! 
-Metalpynt/brads av Kort & Godt.
Tim Holtz-klemme, teip, tag og filmrull.
- Frimerker fra MM.
- Chipboard fra MME.
- Stor tag, blomst og bokstaver: ukjent.
Ellers har jeg inket, mistet, stiftet og brukt ark fra en gammel salmebok. Kalendersiden har jeg fått fra Modesty; takk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar