Bakgrunn

fredag 2. mars 2012

Jeg har fått en award!



Jeg var inne på bloggen min for å ta en liten bloggrunde, og ser at jeg har fått en av award av Hege. Gjett om jeg ble overrasket og glad her på en fredagskveld! 



Denne awarden skal jeg videre gi til fem andre jeg syntes fortjener det( som har mindre enn 200 følgere på bloggen sin)! Jeg har valgt fem fra min bloggliste, og kunne lett ha valgt flere! Disse er: 

Renate/Scrappegal Sørlending: fordi jeg beundrer hennes bruk av mixed media og hvor flink hun er til å inspirere oss andre til å bruke nye elementer i scrappingen vår. Også er hun koseligste dama du kan tenke deg:)

Lula/Ann-Christin: for hennes lekne og fargerike stil. Jeg elsker hvordan hun uke etter uke legger frem nye, kule løsninger på skissedilla-skissene. Digger oppsettene hennes og har mang en gang brukt de som utgangspunkt til egne LO'er. 

Hannemor: fordi hun var en av de første jeg begynte å følge bloggen til. jeg finner mye kortinspirasjon der, og hun har en variert stil, fra satre, flotte farger til de mer knæsje og klare. Jeg sette også pris på at det er stor variasjon i kortene:)

Elisabeth: fordi jeg elsker hvordan hun scrapper hverdagen og alt som hører med. Hun scrapper historier til bildene og forteller noe med sidene sine. Slikt liker jeg! 

Grethe: Også Grethe scrapper mye av hverdagen og det er som nevnt tidligere en av de tingene jeg liker best med scrapping. At man kan fortelle hva bilde viser. Grethe er flink med farger og varierer veldig både i oppsett og stil. Tommel opp! 


Håper dere tar i mot awarden og vil sende den videre til fem andre:) 
Her er reglene: 
Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  Congratulations! I believe with my whole heart that you deserve this recognition!

When one accepts the award they agree to:
  • Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog
  • Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me)
  • Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news!
  • And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.

3 kommentarer:

  1. Hei Renate!

    Du er bare så søt da:)))) Tuusen takk for de fine ordene om meg, det settes pris på, tro meg!!!!

    SMASK!

    Klem Lula

    SvarSlett
  2. Tusen takk for de utrolig koselige ordene!! De setter jeg stor pris på!

    Klemmer litt på deg! Og tar med awarden til bloggen min!

    Grethe

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige og inspirerende ord.... håper du får ei flott uke...

    SvarSlett