Bakgrunn

fredag 16. desember 2011

Smilefjes

Nå er det veldig,  veldig lenge siden jeg har lagt noe ut her gitt. Det betyr ikke at jeg ikke scrapper, det gjør jeg! Jeg syntes bare det er så kjedelig å ta bilder, legge inn på pc osv. Men, jeg har blitt flinkere i år enn i fjor, og satser på enda mer forbedring til neste år.

Denne LO'en er laget til Luciakonkurransen som går inne på Scrappeland. Oppgave 5 var temaet gjenbruk, og jeg har brukt både en Diselbukse-tag og embalasjen til en frimerkepakke MM jeg kjøpte engang (det er den jeg har skreve på).


Som noen kanskje ser er denne LOen veldig inspirert av Lenemor. Jeg kjøpte disse blomstene etter å ha settt lignende hos henne, og ville prøve meg på litt lag på lag. Jeg ble faktisk veldig fornøyd, selv om det ikke er så ofte jeg gjør dette her.




Materialer:
Ark: CratePaper
Blomster: Petaloo
Thickers: AM (Bones)
Clips: Nille
Resten er litt diverse, tag fra Diselbukse og den med tekst er bakdelen til en frimerkepakke fra MM.

2 kommentarer:

  1. Vet du; denne var herlig! Fikk litt sånn 70-talls følelse av den, og det er nok bakgrunnsarket du har brukt. Lekkert med de gule elementene og alle lagene!

    SvarSlett
  2. Denne blei KJEMPESTILIG!!! :D
    Jeg digger når du lager litt lag på lag! :D Dette kan du!

    SvarSlett